top of page

Toen ik 20 jaar geleden begon in de biologische sector had ik niet kunnen weten wat voor een positieve impact dit op mijn leven zou maken.

 

De bio sector is wat mij betreft het voorbeeld van positief impact maken met een duidelijke strategie. Daar waar het tientallen jaren terug enkel nog bekend stond als geitenwollensokken (ooit een geit met wol gezien?) branche, is het inmiddels uitgegroeid tot een sector die dagelijks onder de aandacht wordt gebracht. In de supermarkt, media of als gespreksonderwerp over de toekomst. Mede dankzij een duidelijk doel en lange termijn strategie te hebben.

 

Dankzij mijn werk in de biosector heb ik vele mooie reizen mogen maken en met eigen ogen mogen zien waar ons voedsel vandaan komt. Welke verhalen er schuil gaan achter producten en welke impact dat heeft op de mensen en de wereld. Want achter elk product, elk mens schuilt een verhaal. En dat mag veel meer verteld worden. Want ook al heb je een prachtig product, zonder het verhaal te vertellen is het ontzettend lastig mensen te bereiken. Hoe krachtig, functioneel of noodzakelijk je product ook is.

​

Naast het bezoeken van producenten kreeg ik de kans om mee te denken over de beschikbaarheid van bio in het schap. Daar waar een keuze wordt gemaakt wat wel en wat niet wordt gepresenteerd in de winkels. Ik zag de mooiste concepten voorbijkomen, de prachtigste missie en indrukwekkendste verhalen. Waarvan er velen het schap niet haalden. Ondanks de positieve impact die ze maakten.

​

Dat zette mij aan het denken.

​

Hoe kan ik bewuste ondernemers helpen vanuit hun missie te ondernemen met als doel met een krachtige strategie een helder positionering te creëren in de markt die volop onder de aandacht staat? Hoe kan ik ze te laten ervaren dat een strategie gedreven vanuit intrinsieke motivatie veel meer resultaat en verandering oplevert op de lange termijn?

​

Studio Green Marketing was een feit.

​

In alles wat ik doe zowel binnen als buiten mijn bedrijf stel ik mezelf de vraag of dit daadwerkelijk bijdraagt aan de verandering die ik teweeg wil brengen? Zorgt dit inderdaad voor een mooiere wereld op lange termijn? Draag ik met deze keuze bij aan iets wat ik belangrijk vind?

Is het antwoord een ja? Dan weet ik dat het een positieve impact zal opleveren.  

 

Mijn programma is speciaal voor ondernemers die waarde willen toevoegen aan een bewustere lifestyle en een positieve bijdrage willen leveren aan een duurzamere wereld.

 

Net als ik.

bottom of page