Alle seinen staan op groen!
De consument is nog nooit zó bewust geweest als nu en aandacht voor duurzaamheid is niet eerder zo groot geweest.
Als duurzame ondernemer is dit hét moment om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen.
​
Ondernemer met een duurzame missie
Je bent ondernemer geworden omdat je een duurzame missie heb, een doel om bij te dragen aan de wereld een stukje beter te maken. Je hebt een enorme passie voor duurzaamheid en hebt dit vertaald in een prachtig product of dienst.
​
Samen de wereld mooier maken, dat is jouw missie!
​
Je doet je uiterste best om zichtbaar te worden, maar je beseft je dat dit best een uitdaging is.
​
Maar wil je jouw doel gaan behalen, is het wel belangrijk je boodschap kenbaar te maken.
Keuzes maken
Je bent op alle social media aanwezig, post regelmatig. Je steekt enorm veel tijd en energie in de ontwikkeling van je bedrijf, maar het levert simpelweg nog niet voldoende op.
​
Wat zou het fijn zijn dat het als vanzelfsprekend is dat er een constante stroom aan interesse zou zijn. Dat mensen jouw bedrijf eenvoudig weten te vinden omdat jouw product, missie en waarden zo goed bij hen aansluiten.
​
Just to know, wist je dat het maken van keuzes voor 95% onbewust plaatsvindt? Moet je nagaan, als we 95% van onze keuzes onbewust maken, dan ga je zonder na te denken af op dat wat je kent, of wat goed voelt.
​
Maar hoe kom je in die 95% zone?
​
Hoe kun je nu én bijdragen aan een betere wereld én succes hebben?
​
De struggle van duurzame ondernemers
De struggle van vele duurzame ondernemers is vaak dat, ondanks het feit dat duurzaamheid hot topic is, de term duurzaamheid vaak in dezelfde context voorkomt als termen als klimaatverandering, CO2, geitenwollensokken (ja, nog steeds!) en donkergroen. Hierdoor krijgt het al gauw een negatieve of belerende lading en haakt het grote deel van de lezer, jouw potentiële klant, af.
Positief
Als ondernemer zal je er voor moeten zorgen dat duurzaamheid iets positiefs is. Het moet leuk, verrassend en verrijkend zijn. Bij voorbaat al een goede ervaring beloven. Dat trekt niet alleen klanten aan, maar geeft ze ook gelijk een goed gevoel.
Strooi in je uitingen niet met feiten, getallen en saaie informatie. Wederom bevind je je dan weer in het benadrukken van wat er allemaal mis gaat. Dat wil jouw klant niet horen. Richt je op jouw doel. Jouw intenties maken emotie los. Het verbindt.
Jij wilt mensen inspireren, blij maken, een behoefte vervullen!
​
Niet alleen het idee geven, maar ook daadwerkelijk bijdragen aan een betere wereld.
​
Jij wilt impact maken! Jij wilt ondernemen vanuit jouw ideaal. Jij wilt het verschil maken.
​
​
IMPACT IS WHAT PEOPLE REMEMBER
​
​
Duurzaamheid communiceer je zó
Wil je meer leren over hoe je een duurzame missie kunt communiceren zónder elke keer met negativiteit te moeten strooien?
​
In dit e-book ga ik je helpen met hoe jij je boodschap op een juiste manier kunt communiceren. Ik geef je 5 tips hoe je jouw duurzame missie op een kunt vertalen in heldere, resonerende taal en leer ik je wat de sleutel is naar het aantrekken van meer klanten.
​
Durf zichtbaar te zijn en jouw waarde te delen.
​
Think big, act small
Of jouw product of dienst nu groot of klein van omvang, door jouw product onder de aandacht te brengen wordt je onderdeel van een groter geheel die samen werken aan de dag van morgen. En dat mag de hele wereld horen!
DOWNLOAD HIER HET EBOOK en lees direct de 5 tips!