Jouw product heeft zich bewezen op de thuismarkt. Het buitenland lonkt en er liggen goede kansen over de grens.
Net als een product op de markt brengen in het thuisland, behoeft ook het exporteren van een product de nodige voorbereiding. Is er vraag naar het product? Is de nodige marktkennis aanwezig? Wat speelt er op de betreffende markt? Hoe verhouden zich de ontwikkelingen op biologisch en duurzaam gebied? Jouw product zal meer te bieden moeten hebben dat de reeds bestaande producten op de markt. Kortom, het succes hangt niet alleen af van het samenstellen en produceren van het product, maar met name van het voorbereiden en vermarkten van het concept. Hiervoor is goed inzicht in het exportproces van groot belang om de juiste ondersteuning te bieden op het gebied van wet- en regelgeving, certificering, contracten en marktinformatie. Met de nodige ervaring op het gebied van import en export, beheersing van 4 vreemde talen en internationaal georiënteerde visie, bied ik graag de nodige support.
​
​
​
​