Yvonne2_edited_edited.jpg

I.M.P.A.C.T.

Het Sustainable business & marketing programma voor ondernemers die IMPACT willen maken met hun product of dienst door te ondernemen vanuit hun ideaal en het verschil willen maken.

Je bent ondernemer geworden omdat je een waanzinnig duurzaam product of dienst hebt. Omdat je weet dat je met jouw product de wereld een stukje beter maakt. Omdat je een duurzame missie hebt. En omdat je het verschil wilt maken.

 

Maar maak je op dit moment ook het verschil? Ben je zichtbaar? Trek je de juiste klanten aan? Of mis je de focus? Vind je het lastig om te inspireren? Of je verhaal te vertellen?

Je komt er achter dat een product alleen geen klanten gaat brengen. Je realiseert je dat er nog vele stappen gemaakt moeten worden om het product te positioneren zodat je kunt gaan bouwen. Het kost je nu enorm veel tijd en energie omdat je niet weet waar te beginnen. Of wellicht is ondernemen helemaal nieuw voor je, en heb je geen idee wat te doen. Of heb je er nog niet zo bij stilgestaan. Ondanks je mooie product boek je te weinig omzet en slechte resultaten. Je bereikt je klanten niet en je bent niet zichtbaar genoeg om het tij te keren. 

Al meerdere keren vraag je jezelf af of dit wel de goede keuze was... Deze fase vreet energie, tijd en geld en resultaten blijven uit. Je twijfelt aan je concept, je identiteit, je business en je doelgroep en ziet je soms genoodzaakt je product in actie aan te bieden in de hoop op wat extra exposure en omzet. 

Je belandt in een vicieuze cirkel: weinig klanten betekent niet voldoende cashflow waardoor je niet de stappen kunt nemen die je graag zou willen doen om aan je bekendheid en zichtbaarheid te werken. Je begint enorm aan je product en jezelf te twijfelen en ziet weinig toekomst. 

Stop! Het is niet nodig aan jezelf of je product te twijfelen! Even terug naar waar je initieel vandaan komt: Je bent ondernemer geworden omdat je een missie hebt. Jouw product voegt  waarde toe aan een bewustere lifestyle of levert ook een bijdrage aan een gezondere en respectvollere wereld. Dat is de basis

Je wilt niets liever dan van start gaan, successen realiseren, maar kunt wel wat hulp gebruiken.

Impact is what people remember

Groeien met je bedrijf, succesvol zijn met je product betekent niet alleen maar heel veel tijd in energie slurpende onderdelen stoppen. Het gaat om leiderschap tonen. Dat is waar het begint. Leiderschap toon je door focus te hebben. Door keuzes te maken. Door te weten wie je bent, waar je voor staan en wat jouw missie is met jouw business. Door je te richten op de doelgroep die resoneert met jouw boodschap. Door te weten hoe deze boodschap zichtbaar te maken. Hierdoor creëer je rust in je bedrijf, kun je je richten op strategische plannen en trek je de juiste klanten.

Je bedrijf sturen vanuit je jouw gevoel, verbinden op het juiste niveau en activeren door te transformeren.

 

Wil jij meer focus, inzicht en overzicht? Wil jij meer zichtbaarheid, IMPACT maken en meer omzet? Meld je dan nu aan voor een IMPACT call voor meer informatie over mijn IMPACT programma waarin we samen intensief gaan samenwerken zodat jij meer IMPACT gaat maken met jouw bedrijf.

Hoe fijn zou het zijn dat je overzicht zou kunnen creëren door het opstellen van een helder stappenplan. Waarin je niet alleen inzoomt op wie precies jouw doelgroep is, maar waarin je ook een duidelijke duurzame strategie neerzet en een helder communicatieplan waarin je jouw verhaal kunt vertellen, jouw missie kunt delen, die resoneert met jouw klanten. Ondernemen vanuit marketing en sales uit overtuiging en verbinden vanuit gevoel. 

Je wilt graag een heldere strategie voor je hebben liggen, zichtbaar zijn, klanten inspireren en vol focus de wereld blij maken met jouw product. 

Je wilt zichtbaar zijn, connectie maken. Want, zonder connectie geen klanten. En zonder klanten geen omzet.

Je zoekt iemand die jou het vertrouwen geeft dat je het kunt. Jouw vermogen hierin naar boven haalt en je leert te verbinden vanuit passie voor duurzaamheid en te vertrouwen op je gevoel.

Na mijn studie International Business and Language heb ik ruim 15 jaar als export/sales en category/marketing manager in de internationale biologische levensmiddelen sector gewerkt. 

Dankbaar voor het feit dat ik heel veel prachtige reizen heb mogen maken tijdens mijn carrière, heb ik met eigen ogen mogen zien waar ons voedsel vandaan komt. Welke verhalen er schuil gaan achter ons producten en welke impact dat heeft op de mens en de wereld. Ik weet wat er voor nodig is om de consument te bereiken en zichtbaarheid te creëren om het verhaal te kunnen vertellen. Want zonder kennis geen bewustwording.

Als geen ander weet ik waarom het ene product wel en het ander niet slaagt, wat er voor nodig is om IMPACT te maken in een niche markt die vol in the picture staat. Graag help ik ondernemers vanuit hun missie te ondernemen met als doel aanbod, beschikbaarheid, kennis en zichtbaarheid te creëren in de markt.  Omdat ik overtuigd ben van het feit dat de bewuste keuzes van de consument bijdragen aan de essentie van een duurzame toekomst en een krachtig verhaal te vertellen hebben.

Ik heb een grote passie voor talen. Mijn studie was voor mij dan ook de perfecte combinatie van commercie en vreemde talen spreken.

Want: Taal= Communicatie = Verbinden

Door het combineren van mijn voorkeur voor duurzaamheid en passie voor taal, is verbinden voor mij dan ook de essentie van mijn bedrijf.

I.M.P.A.C.T = Introduceren+Marketing+Positioneren+Activeren+Connecten+Transformeren

Met de I.M.P.A.C.T Methode leer ik je in 90 dagen in een 1-op-1 setting alles over waar jij voor staat. Zodat jij na 90 dagen echt IMPACT gaat maken met jouw duurzame product.

De I.M.P.A.C.T methode is speciaal voor ondernemers die niet alleen IMPACT willen maken met hun product of dienst, maar ook op de wereld. Door het opzetten van een heldere product strategie en verbinden vanuit gevoel, creëer je een gezonde business voor jou én de wereld. Door marketing in te zetten vanuit passie voor duurzaamheid, wordt jij de inspiratiebron voor jouw klanten en zij jouw fans voor de toekomst.

HET PROGRAMMA

Hoe ziet het programma eruit?

In 90 dagen gaan we de basis leggen voor een krachtige strategie voor jouw product of dienst, jouw bedrijf. Door op alle onderdelen rondom het succcesvol maken van jouw product in een stevig fundament te gieten,  zal je al gauw kwalitatieve fans aantrekken die klant en ambassadeur van jouw product willen worden.

Daarnaast gaan we ook aan de slag met jou als ondernemer. Hoe kun jij als persoon jouw bedrijf naar een volgend level brengen? We werken tussen de modules door aan bewustwording van de stappen die je neemt, staan stil bij de kracht van een juiste mindset en creëeren zo  een business met concrete doelen met de juiste focus. Voor een stevige positionering en een duurzamere wereld. 

intake

Een fijn moment om ons aan elkaar voor te stellen, het programma door te nemen.

Opdrachten

Bij elke module vind je opdrachten om je verder te brengen in je ontwikkeling

online training

In 7 modules +BONUS leggen we een stevige fundering voor je business en werken we aan een helder actieplan, zodat jij vol vertrouwen de product kunt lanceren. 

videocalls

Samen bespreken we tweewekelijks waar je staat, nemen we je vragen door en vieren we je vorderingen. 

dagelijks support

I've got your back! In een online omgeving kun je me op elk moment van de dag een bericht sturen om je te supporten.

De 7 modules:

Introduceren:

Je hebt een prachtig idee, een fantastisch concept of je wil je huidige business nu echt eens op de (online)map zetten. Kortom, je wilt jouw merk (her)introduceren en tot een groot succes maken. Om IMPACT te maken is een van de belangrijkste stappen een stevige fundering te bouwen voor jouw business. Daarvoor is het essentieel eerst goed te weten wat precies de identiteit van jouw bedrijf is. Wat is de drive, de passie die maakt dat klanten voor jouw product kiezen? We gaan op zoek naar de identiteit, de echtheid van jouw bedrijf en beschrijven hoe jij de toekomst van de wereld ziet, met jouw bedrijf. Wat is jouw purpose, de drijfveren waar je naar streeft? Wat zijn de kernwaarden van je bedrijf, je product? Wat wil je bereiken met je product? Welke ervaring zal jouw klant beleven?

 

Positioneren:

Eenmaal helder wat jouw bedrijf uniek maakt, zal een fijn en bevestigend moment zijn. Jouw bedrijf en product hebben namelijk echt een betekenis van binnenuit gekregen. Deze betekenis  is onderdeel van je identiteit, en gaan we verder uitwerken met een een persoonlijke visie en de essentie van je bedrijf, de missie. Deze verbinden we vervolgens met een valuefit en gaan we vastleggen is een heuse merkbelofte. Hiermee commit je jezelf je reputatie hoog te houden.  

Nu we helder hebben welke betekenis jouw bedrijf en product gaat geven aan de wereld, is het van belang dat we jouw ideale klanten gaan bereiken. Jouw ideale klant staat te popelen om jouw product en de waarde hiervan de beleven. Door heel helder te beschrijven wie deze klant is, maakt het straks een stuk eenvoudiger deze te bereiken en aan te spreken, om een fijne, natuurlijke manier.
.

Marketing en Content creëeren:

Eenmaal helder welke betekenis jouw bedrijf en product gaat geven aan de wereld en aan wie, is de volgende stap dit aan de wereld te laten zien. Jouw bedrijf en product hebben een fantastisch verhaal te vertellen dat kenbaar moet worden gemaakt! Niet alleen gaan we werken aan een prettige manier van storytelling, maar wordt je ook meegenomen in het opstellen van krachtige, natuurlijke content creatie en gaan we aan de slag met de Sustainable Marketing Mix

Activeren en Connecten:

Alles staat nu als een huis; Je bent uniek als bedrijf en product, hebt een heldere visie en missie, je brengt betekenis aan de wereld en weet wie je ideale klant is. Belangrijk is nu ook met deze oprechte klant daadwerkelijk te gaan connecten. Hoe bereik je je klanten? Welke media zet je daar voor in? Hoe gaan klanten nu daadwerkelijk voor jouw product kiezen? 

Connectie betekent niets anders dan de verbinden. Verbinden met jouw klanten.

Hierbij spelen 4 pijlers een belangrijke rol:

  • Authenticiteit

  • Prikkelende en opbouwende boodschappen

  • Betrouwbaarheid

  • Relevantie

Door deze 4 elementen te implementeren in je bedrijf en communicatie wordt jij als de expert gezien, blijf je top of mind bij jouw klanten.

Transformeren:

In deze module kijk je vooral door de bril van de klant. Hoe maakt zij haar keuzes? Waarom kiest zij bijvoorbeeld voor de concurrent of vanuit welke overweging beland jouw product wel of niet in het boodschappenmandje? Wat is de trigger om voor jouw product te kiezen? Essentiele informatie voor jou om altijd top of mind te kunnen blijven en jouw klant de juiste ervaring te laten beleven.

Ben jij die high value ondernemer en wil jij een changemaker zijn? Wacht dan niet langer! Meld je aan om samen in gesprek te gaan en te kijken of wij samen de wereld een stukje mooier kunnen maken.

IMPACT IN 3 MAANDEN

  • INTAKE GESPREK

  • 7+BONUS ONLINE MODULES OM IN EIGEN TEMPO TE VOLGEN

  • TWEEWEKELIJKS 1-OP-1 CALL

  • WERKBOEK EN OPDRACHTEN

  • TUSSENTIJDS CONTACT VOOR SUPPORT EN MOTIVATIE

€1.997 EX BTW

Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!

© 2020 CONNECTIVATION

PRIVACYVERKLARING